Jussi tuli ja Jussi meni, mut mun murhe ei...
Tein kuten neuvottiin, mutta ei niin ei. Samat herjat kotihakemistossakin.
make meni niillä tavanomaisilla ja
make install heitti alla olevan mukaista, mikä ei avaudu kokonaisuudessaan - apuva ; make ja sen kavereiden install, clean jne. osaaminen kun rajoittuu aivan pienen pienten itse tehtyjen pikkusoftien tasolle.
aku:/usr/src/v4l-dvb # make install
make -C /usr/src/v4l-dvb/v4l install
make[1]: Siirrytään hakemistoon "/usr/src/v4l-dvb/v4l"
Stripping debug info from files
Usage: strip <option(s)> in-file(s)
Removes symbols and sections from files
The options are:
-I --input-target=<bfdname> Assume input file is in format <bfdname>
... SENSUURI
-o <file> Place stripped output into <file>
strip: supported targets: elf64-x86-64 elf32-i386 a.out-i386-linux efi-app-ia32 elf64-little elf64-big elf32-little elf32-big elf64-alpha ecoff-littlealpha elf32-littlearm elf32-bigarm elf32-hppa-linux elf32-hppa elf64-ia64-little elf64-ia64-big efi-app-ia64 elf32-m68k a.out-m68k-linux elf32-powerpc aixcoff-rs6000 elf32-powerpcle ppcboot elf64-powerpc elf64-powerpcle aixcoff64-rs6000 elf32-s390 elf64-s390 elf32-sparc a.out-sparc-linux elf64-sparc a.out-sunos-big pe-i386 pei-i386 srec symbolsrec tekhex binary ihex
make[1]: *** [media-install] Virhe 1
make[1]: Poistutaan hakemistosta "/usr/src/v4l-dvb/v4l"
make: *** [install] Virhe 2
severi:/usr/src/v4l-dvb #
Tuosta yllä olevasta tulee vaan mieleen, että pitäisi varmaan selvittää sekin, että se kortti varmasti toimii tällä mun kokoonpanolla? Ostopäätökseen kun vaikutti se, että täällä muissa topiceissa sen toimivuudesta on puhuttu. Tai onkohan kaikki tarvittavat muut osaset asennettuna? Mutta mitkä? Enpä tiedä. Suurin mutta on kuitenkin oma osaamattomuus
Siispä, jos joku vielä kehtaa, niin olisin kiitollinen vinkeistä, neuvoista ja ohjeista. Eikä rautalangan käyttökään ole kiellettyä - ehkä päinvastoin.