Kirjoittaja Aihe: NVIDIA-ajurin päivitys helpoksi?  (Luettu 4731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juntjo

  • Jäsen
  • Viestejä: 79
NVIDIA-ajurin päivitys helpoksi?
« : 24.08.2011 - klo:20:27 »
Miten saan käyttöön NVIDIA-ajurin päivityksen käyttöön samanaikaisesti kernelin päivityksen kanssa tulevaisuudessa?

Käyttöjärjestelmä: openSuse 11.4
linux-ydin: Linux 2.6.37.6-0.7-pae i686
Työpöytäympäristö: KDE 4.62

Näytöohjain: nVidia GeForce 9800 GT
Ajuri: NVIDIA 275.21

Nyt joudun tekemään ajurin päivityksen yastilla tai komentoriviltä joka kerta kernelin päivityksen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2011 - klo:20:58 kirjoittanut juntjo »

Paikalla harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2780
  • Sukupuoli: Mies

Poissa juntjo

  • Jäsen
  • Viestejä: 79
Vs: NVIDIA-ajurin päivitys helpoksi?
« Vastaus #2 : 24.08.2011 - klo:20:38 »
Juuri tämän linkin menetelmää olen käyttänyt tänään ja 11.4:ssä. Mutta aikaisemmin 11.3 tein NVIDIA-ajurin asennuksen 1-click-menetelmällä, jolloin minun ei tarvinnut käyttää yastia tai komentoriviä.
Tein ajurin asennuksen väärin (ei 1-click-menetelmällä) viime keväänä. Siitä syystä joudun tekemään päivityksen "käsin". Haluaisin kuitenkin samanaikaisen päivityksen PackageKitin kautta.

Paikalla harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2780
  • Sukupuoli: Mies
Vs: NVIDIA-ajurin päivitys helpoksi?
« Vastaus #3 : 24.08.2011 - klo:20:47 »
Juuri tämän linkin menetelmää olen käyttänyt tänään ja 11.4:ssä. Mutta aikaisemmin 11.3 tein NVIDIA-ajurin asennuksen 1-click-menetelmällä, jolloin minun ei tarvinnut käyttää yastia tai komentoriviä.
Tein ajurin asennuksen väärin (ei 1-click-menetelmällä) viime keväänä. Siitä syystä joudun tekemään päivityksen "käsin". Haluaisin kuitenkin samanaikaisen päivityksen PackageKitin kautta.
No sepä se. Jos määrität tuon asennuslähteen yastilla niin silloin kaikki päivitykset tulee automaagisesti myös tuonne PackageKitiin.

Poissa juntjo

  • Jäsen
  • Viestejä: 79
Vs: NVIDIA-ajurin päivitys helpoksi?
« Vastaus #4 : 24.08.2011 - klo:20:55 »
No, sittenhän minä olen tietämättäni jo tehnyt kaiken tarvittavan. Katsonpa asiaa uudelleen seuraavan kernelin päivityksen yhteydessä.

Kiitos paljon nopeasta vastauksesta  :)