Kirjoittaja Aihe: KDE -kontact-luokat?  (Luettu 5596 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Samuel

• Jäsen
KDE -kontact-luokat?
« : 03.05.2011 - klo:17:18 »
Miten voin puhdistaa kalenterin, niin etteivät vanhat luokka-asetukst enää seuraa uusissa nykyisissä kalentereissa?
Ikävää kun on vaihtanut kaikissa mahdollisissa paikoissa  uudet luokat, ja poistanut vanhat, silti kun tapahtuman kopio, niin vahat luokat poksahtavat oletuksena.
Lisään kuvan huonosta tilanteesta.

Poissa Samuel

• Jäsen
Vs: KDE -kontact-luokat?
« Vastaus #1 : 03.05.2011 - klo:17:20 »
Eli tuossa ris - tapahtumassa on uusi sininen väri kaksi kertaa. Kun kopioin tapahtuman kolmannelle, eli seuraavalle päivälle, törkkää vanhat asetukset päälle?

Poissa Samuel

• Jäsen
« Vastaus #2 : 13.05.2011 - klo:09:45 »
KDE-kontact kummallisuudet jatkuu. Tuon mukaan maantainakin oli Äiteinpäivä ja nyt vietetään pari kertaa Snelmanninpäivää. Osaako kukaan edes ihmetellä mistä moinen johtuu?
Vakavasti harkitsen, kiintolevyn jyräämistä.
Pitäisikö vielä lisäksi harkita Gnomea?

Poissa Samuel

• Jäsen
« Vastaus #3 : 17.05.2011 - klo:09:11 »
Vaikka asensin läppäriin openSuSe:n uudelleen ja KDE 4.6.0, niin jos laittaa kalenteriin näytä suomalaiset juhlapäivät, niin kaikki juhlat näytetään kahteen kertaan, kahdelle eri päivälle, kuten edellisessä kuvassa. Eikö kukaan osaa sanoa mistä voi johtua? Vosiko joku olla yhteydessä tuohon KDE:n tiimiin ko. ongelmasta, kun minun on niin vaivalloista kommunikoida englanniksi. Olisi kiva tietää, mistä voi olla kysymys.

Poissa tiger61

• Jäsen
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #4 : 17.05.2011 - klo:10:24 »
Minulla kyllä näyttää suomalaiset juhlapäivät oikein.  Kontactin versio on 4.4.11.1-3.3.
"Työkone":
OpenSuse Tumbleweed
Intel E8500, 4 Gt RAM, GeForce Quadro K4000, Samsung SyncMaster P2770HD, Samsung ML1675

"Viihdeyksikkö":
Win 10 - toistaiseksi Tidalin mastereiden vuoksi
Intel i5, 8 Gt RAM, LG 55"

Yhteydenpitoväline:
OnePlus 6

Poissa Samuel

• Jäsen
« Vastaus #5 : 17.05.2011 - klo:12:14 »
Minulla näyttää olevan tuo kontact versio 4.4.10. Pitää katsoa miten sen päivittäsi tuoreenpaan jos se auttaisi?