En voi katsella CD:tä omia ottamiani ja polttamiani kuvia vaan tulee ilmoitus, "Ei käyttöoikeutta" (osoite: system/media/hdc Konquerorissa). Ei edes pääkäyttäjän tidostoselaimella näe levyn sisältöä. Myös musiikin soitossa on osalla ostetuilla levyillä häiriöitä mm. tulee ilmoitus: Method "Mount" with signature "ssas" on interfase
"org.freedesktop.... doesn't exit". Suse 9.3 ja 10.0 :ssa ei näitä riesoja kohdannut . Olisin kiitollinen vinkeistä korjaamiseksi. Minulla on ostettu 10.2 , mutta sen asennustuesta ei kovin paljon huonolla englannilla saa irti.
Olen asentanut libdvdcss2+ vaihdetut soittimet joten videot ja suurin osa musiikista kyllä toimivat hienosti omista ja suurimmalta osin ostetuiltakin levyiltä.
Missä on 10.2:n Kscd .
Ps Kiitos Juppis avustasi, mutta en saanut ohjeilla aikaan korjausta. Editoin lopulta suoraan fstab tiedostoa /media/cdrecorder :n osalta ja muutin parametrit
sen perästä ,joita oli pitkä rivi , seuraaviksi: auto noauto,user,sync,0,0. Tilanne parani kyllä , mutta ei täysin. Olen kuitenkin saanut muutoinkin Suse paran niin sekaisin,että tuli paniikki ja meni uusiksi koko asennus. Se auttoi.