Kuten sanoin aiemmin, en tiedä minkälaisen tiedostorakenteen videokamerasi levylle tekee.
Osa laitteista jotka dvd-levyjä tekevät rikkovat formaatin lisäämällä siihen jotain mitä sieltä ei pitäisi löytyä.
No joo. Dvd asemaakaan ei ylipäätänsä löydy. Ei mitään levyjä. CD, DVD, DVD R DVD RW, ei mitään.
Mutta jos olet lisännyt itsellesi tarvittavat oikeudet (cdrom ja disk) niin jos levy on oikeanlainen niin se pitäisi näkyä dolphinissa/konquerorissa.
Ehkä kaikki levyni ovat vain vääränlaisia? On ostettuja elokuvia, Poltettuja levyjä, nauhoittavalla dvdsoittimella poltettuja, tyhjiä levyjä, musiikki CD- ostettuja ja poltettuja.. Mikään ei löydy.
Tietysti, voisit tehdä näin:
Kuvaa pari minuuttia videoa, kopioi sitten dvdrw .iso-levykuvaksi ja laita tuo iso minulle sähköpostissa niin katson onnistuuko tuon levyn tunnistaminen ollenkaan. Olettaen että tiedoston koko pysyy kohtuullisena.
Joo, äkkiä kopioinkin kun ei ko. levyä löydy koneella ollenkaaaaaan
Ja nopeampi tapa olisi avata tuo dvd tiedostohallinnassa ja kopioida .vob-tiedostot haluamaansa hakemistoon.
Ei siihen mitään ylimääräistä softaa tarvitse.
Niin, mutta jotain tekstinpätkiä ja rukseja sinne tänne, koska ei se noinkaan onnistu. Sitä yritin iiiihan ensimmäisenä.Tuntuu siltä että toistan itseäni, ja pyydän sitä anteeksi, mutta kun ko. levyä (Eikä muitakaan!!) ei löydy tiedostonhallinnalla. Ei Konquerorilla, eikä Dolphinilla!!
Kyllä vain, kyse on asennoitumisesta. Jos kuvittelet että windowsin tapa tehdä asia on oikea, niin silloin Linuxin käyttöonoton harkinta kannattaa unohtaa.
En kuvittele enkä' väitä, ja siksi minulla nyt sussu onkin käytössä!?
Epäilen kuitenkin että käyttäjäoikeudet eivät ole kunnossa.
No jaa.. Että niin. No mistä lähden arvailemaan näitä käyttöoikeuksia sitten? Että ne olisivat oikein? Ettei tarvitse arvata vain.
Kuten sanoin se ei ole noin hankalaa. Windowsin käytönkö opit suoraan äidinmaidosta?
Ymmärrän kyllä että opitun unohtaminen on hankalaa joissain tapauksissa lähes mahdotonta, mutta ilman avointa mieltä uuden oppiminen ei onnistu.
Nooh.. En väitäkään että Windowsin käyttö on aina helppoa, ja edes luotettavaa, mutta tämä roplaaminen JOKA kerta kun yritän jotain tehdä, niin ei sitä opi käyttäessä.. Ja ei näköjään netistä löytyvillä avuillakaan, koska en ole edennyt esim tässä asiassa milliäkään vieläkään..
Kiitos kumminkin että jaksat neuvoa kun mulla on hermot niin kireällä, mutta kun luin vastaukseni uudelleen läpi, niin joka kohtaan olen joutunut vastaamaaan samalla tavalla. Levyä tai dvd asemaa ei löydy. Joten neuvosi menevät tahtomattanikin ihan harakoille...