Kirjoittaja Aihe: Puhdas asennus?  (Luettu 4330 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest158

  • Vieras
Puhdas asennus?
« : 27.06.2008 - klo:17:46 »
Oon nyt tehny kaksi (2) kertaa ns puhtaan asennuksen Suse 11:lle.
Kummallakin kerralla home:n sisältö ja erikseen rc1:en työpöydälle laittamani kuvakkeet olivat suoraan käytettävissä finaali-version asennuksen seurauksena. Miksi?

Onko puhdas asennus muuttunutkin rc:n jäljiltä päivitysasennukseksi?
Ja senkö seurauksena mulla ei compiz toimi kuin sieltä sessiokohtaisesta valinnasta?

Asennetuissa sovelluksissa näkyy kyllä xgl, mutta ei aiglx:ää, vaikka se pitäis kaiketi olla tuettu nvidian näyttiksen yhteydessä. Aiheuttikohan tää mun 'puhdas' asennus senkin muutoksen...?

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2780
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Puhdas asennus?
« Vastaus #1 : 27.06.2008 - klo:17:49 »
oletko käyttänyt kokoajan samoja osioita vai oletko formatoinut osiot asennuksen yhteydessä?

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Puhdas asennus?
« Vastaus #2 : 27.06.2008 - klo:18:33 »
Taitaa olla niin että sussu ei oletuksena formatoi /home hakemistoa, näin muistaisin. Sulta nakki on jäänyt /home hakemisto merkaamatta että formatoidaan.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

qwertyy

  • Vieras
Vs: Puhdas asennus?
« Vastaus #3 : 27.06.2008 - klo:19:35 »
Taitaa olla niin että sussu ei oletuksena formatoi /home hakemistoa, näin muistaisin. Sulta nakki on jäänyt /home hakemisto merkaamatta että formatoidaan.
Mielestäni mikään kokeilemistani distroista ubuntu,mandriva,arch linux tai opensuse ei oletuksena formatoi osioita.

guest158

  • Vieras
Vs: Puhdas asennus?
« Vastaus #4 : 27.06.2008 - klo:20:55 »
oletko käyttänyt kokoajan samoja osioita vai oletko formatoinut osiot asennuksen yhteydessä?

en oo formatoinut nyt enkä aiemmin. Mutt valitsin sen uusi asennus -täpän ja luulin sen hoitavan formatoinnit puolestani. Mun mielestäni niin on tapahtunu aiemmin, mutt toki muisti voi pettää ...vaikk ei tietty mulla... ;) Mutt ennen ainakin (?) ohjelma varoitti vielä tekstillä, että kaikki levyllä oleva menetetään, jne...

Kyllähän se as.ohjelma näyttää ne 'kootut teokset', jossa punaisella on merkitty vaan juuri (/)
ett siinä mielessä ei mitään valittamista, kuin korkeintaan oma 'uuslukutaidottomuus' tai vielä pahempi ymmärtämättömyys. Ylläri ainakin - siis mulle

ps. mutt nyt on oikein 'syväpuhdas' kun ostin uuden levyn tätä varten!

vms100

  • Vieras
Vs: Puhdas asennus?
« Vastaus #5 : 29.06.2008 - klo:18:19 »
arch linux formatoi osiot :)

qwertyy

  • Vieras
Vs: Puhdas asennus?
« Vastaus #6 : 30.06.2008 - klo:01:13 »
arch linux formatoi osiot :)
Niin muuten tekee oletuksena.