Julkaisut ja factory
aihetta
[1] Miltä tuntuu opensuse leap 15.2?
[2] Leap/Jump
[3] Hienosti alkaa 15.2:n julkaisu :)
[4] Leap 15.2 RC kaatuu alueasetuksissa aina [Ratkaistu]
[5] Uusi versio opensuse leap 15.1, onko kukaan vielä kokeillut?
[6] 5 päivää jäljellä. Mutta mihin?
[8] 4.3:n alapalkki temppuilee
Navigaatio
[0] Yksi taso ylös
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta