
Apparmorin profiilit, palomuurin pystyttäminen, anteeksi mitä? Jos äänikortti tai monitori ei toimi halutulla tavalla, tämän alueen alta kannattaa kysyä neuvoa
| Aihe / Aloittaja | Vastauksia / Lukukerrat ![]() |
Uusin viesti | ||
|---|---|---|---|---|
| 0 jäsentä ja 39 Vierasta katselee tätä aluetta. | ||||
|
|
WiFi5300 ongelma
Aloittaja guest389 |
0 Vastauksia
8889 Lukukerrat |
kirjoittanut guest389 |
|
|
Intel Gma 945 + 3D pöydät
Aloittaja presidentti |
2 Vastauksia
8891 Lukukerrat |
kirjoittanut presidentti |
|
|
Bluetooth-puhelimen käyttö "Proximity-korttina"
Aloittaja guest17 |
1 Vastauksia
8903 Lukukerrat |
kirjoittanut harmie |
|
|
Creative X-fi ei ääntä kuulu
Aloittaja mgcls |
4 Vastauksia
8914 Lukukerrat |
kirjoittanut harmie |
|
|
opensuse 11.0 ja usb henkilökortin lukija SCM SCR3310
Aloittaja jboman |
1 Vastauksia
8932 Lukukerrat |
kirjoittanut jboman |
|
|
Lämpötilat
Aloittaja arijoutsi |
3 Vastauksia
8942 Lukukerrat |
kirjoittanut vms100 |
|
|
näyttövirhe (opensuse 12.1 gnome 3.2.1)
Aloittaja guest658 |
1 Vastauksia
8944 Lukukerrat |
kirjoittanut guest658 |
|
|
Creative X-Fi Xtreme Audio
Aloittaja twiztidclown |
0 Vastauksia
8946 Lukukerrat |
kirjoittanut twiztidclown |
|
|
Nokia N70 / openSUSE 10.2
Aloittaja Essi79 |
2 Vastauksia
8987 Lukukerrat |
kirjoittanut rob |
|
|
Palomuurin konfaus mokkulalle
Aloittaja guest717 |
0 Vastauksia
9022 Lukukerrat |
kirjoittanut guest717 |
|
|
Hajosiko näyttö!
Aloittaja arijoutsi |
3 Vastauksia
9036 Lukukerrat |
kirjoittanut arijoutsi |
|
|
3 Vastauksia
9037 Lukukerrat |
kirjoittanut guest881 |
|
|
|
Antivir päivitys
Aloittaja guest717 |
2 Vastauksia
9042 Lukukerrat |
kirjoittanut guest717 |
|
|
HP DeskJet F380
Aloittaja Tenho Ruohoranta |
0 Vastauksia
9048 Lukukerrat |
kirjoittanut Tenho Ruohoranta |
|
|
Terratec 2400i dvb-T onko kukaan saanut toimimaan?
Aloittaja insidious |
1 Vastauksia
9058 Lukukerrat |
kirjoittanut arijoutsi |
|
|
Käyttäjien ja ryhmien hallinta.
Aloittaja guest766 |
4 Vastauksia
9064 Lukukerrat |
kirjoittanut guest766 |
|
|
Suositelkaa hyvää läppäriä
Aloittaja presidentti |
2 Vastauksia
9071 Lukukerrat |
kirjoittanut harmie |
|
|
SIIRRETTY: tar.bin?? mitä vattua!
Aloittaja harmie |
0 Vastauksia
9074 Lukukerrat |
kirjoittanut harmie |
|
|
KDE muuttui ja vähän muutakin?
Aloittaja Samuel |
0 Vastauksia
9118 Lukukerrat |
kirjoittanut Samuel |
|
|
SUSE 11 käynnistyy vain tekstitilaan
Aloittaja guest974 |
2 Vastauksia
9126 Lukukerrat |
kirjoittanut guest974 |
Tavallinen aihe
Suosittu aihe (enemmän kuin 15 vastausta)
Erittäin suosittu aihe (enemmän kuin 25 vastausta)
Lukittu aihe
Pysyvä aihe
Äänestys