Yleinen keskustelualue
aihetta
[1] Pari kysymystä
[5] Siirrymme Yast2:a Myrlyniin
[6] Langaton CD-soitin TW:hen?
[7] Opensuse TW ja Nvidia (viimeinkin OK -toivottavasti)
[8] Bootin nomodeset parametri
Navigaatio
[0] Yksi taso ylös
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta