Yleinen keskustelualue

aihetta

(1/75) > >>

[1] Pari kysymystä

[2] Kirjan lukuohjelma

[3] Nvidian asennusongelmat?

[4] Auton kello-ongelma

[5] Siirrymme Yast2:a Myrlyniin

[6] Langaton CD-soitin TW:hen?

[7] Opensuse TW ja Nvidia (viimeinkin OK -toivottavasti)

[8] Bootin nomodeset parametri

[9] Mikä/mistä uusi miniPC?

Navigaatio

[0] Yksi taso ylös

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta