21
Asennus ja käyttö / Vs: Aloittelijan kysymys päivittämisestä
« Uusin viesti kirjoittanut maksim 16.06.2026 - klo:12:09 »Itse käytän Tumbleweedin päivityksissä nimenomaan komentoa:
Siitä varoituksesta ei tarvitse sen kummemmin välittää.
Komento:
Flatpak tosiaan päivitetään komennolla
Koodia: [Valitse]
sudo zypper dupKoska se käsittääkseni päivittää koko järjestestelmän tarvittaessa.Siitä varoituksesta ei tarvitse sen kummemmin välittää.
Komento:
Koodia: [Valitse]
sudo zypper uptekee hieman suppeamman päivityksen. Muistaakseni tässäkin tulee jokin ilmoitus päivityksen zypper dup -vaihtoehdosta.Flatpak tosiaan päivitetään komennolla
Koodia: [Valitse]
flatpak update

Tuoreimmat viestit

