21
Internet, tietoverkot ja viestintä / Vs: Vivaldi -selain ei aukea OpenSUSE Leap 15.6. [RATKAISTU]
« Uusin viesti kirjoittanut png 16.06.2026 - klo:08:08 »Anteeksi, jos tämä tuntuu typerältä, mutta voisiko käynnistyssekvenssiin tehdä pätsin, jos tuo komento annetaan?Kyllä kai se on mahdollista. Mutta en minäkään sellaista osaa tehdä.
Eihän se mikään korjaus olisi vaan juurikin pätsi
Minähän en sitä osaa tehdä, mutta tulipahan mieleen...
Kummallista minun mielestäni on se, että aika pieni vika, jota ei saada korjatua vuosien jälkeen...


Tuoreimmat viestit


