Kirjoittaja Aihe: OpenSuse tarra  (Luettu 4534 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KimmoK

  • Vieras
OpenSuse tarra
« : 26.02.2010 - klo:21:53 »
Ugh!

Laittelin joskus viime vuoden puolella postimerkillä varustetun kirjekuoren annettuun osoitteeseen omalla nimellä ja osoitteella varustettuna. Pelkkää bluffia ilmeisesti koko lupaus kivasta tarrasta? Mielelläni mainostaisin tätä mainiota OpenSuse tuotetta minilapparini kannessa, mutta ..  :-\

Tämä muuttui itselläni pelkäksi harrasteeksi, kun aukesi paikka paikallisessa Mac huollossa, johon sitten suuntasin ja sertifioidun alan tutkinnoille ..

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #1 : 27.02.2010 - klo:09:45 »
Ugh!

Laittelin joskus viime vuoden puolella postimerkillä varustetun kirjekuoren annettuun osoitteeseen omalla nimellä ja osoitteella varustettuna. Pelkkää bluffia ilmeisesti koko lupaus kivasta tarrasta? Mielelläni mainostaisin tätä mainiota OpenSuse tuotetta minilapparini kannessa, mutta ..  :-\

Jos kirjeesi on tullut perille, se myös sinulle on takaisin lähetetty.
Laita osoitteesi minulle yv:nä niin laitan tarran tulemaan,

/jyri
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

guest881

  • Vieras
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #2 : 28.02.2010 - klo:18:41 »
Tarrasta sen verran, että se kannattaa suojata lakalla. Muutoin ainakin rankemmassa käytössä ei jää kuin valkoinen läntti kun tarra saa kosteutta.

KimmoK

  • Vieras
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #3 : 28.02.2010 - klo:20:37 »
Ugh!

Laittelin joskus viime vuoden puolella postimerkillä varustetun kirjekuoren annettuun osoitteeseen omalla nimellä ja osoitteella varustettuna. Pelkkää bluffia ilmeisesti koko lupaus kivasta tarrasta? Mielelläni mainostaisin tätä mainiota OpenSuse tuotetta minilapparini kannessa, mutta ..  :-\

Jos kirjeesi on tullut perille, se myös sinulle on takaisin lähetetty.
Laita osoitteesi minulle yv:nä niin laitan tarran tulemaan,

/jyri


Én muista milloin sen tarra kirjekuoren lähettelin, mutta ihan takuu saletisti sen laitoin tulemaan. Voin toki laittaa tulemaan uudenkin ei siinä mitään. Pitänee vaan käydä hankkimassa postimerkkejä jostakin  ;) En siis ole ratsastamassa toisen kustannuksella missään nimessä!   ;D

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #4 : 28.02.2010 - klo:20:55 »
Én muista milloin sen tarra kirjekuoren lähettelin, mutta ihan takuu saletisti sen laitoin tulemaan. Voin toki laittaa tulemaan uudenkin ei siinä mitään. Pitänee vaan käydä hankkimassa postimerkkejä jostakin  ;) En siis ole ratsastamassa toisen kustannuksella missään nimessä!   ;D

En sitä epäilekkään, laita vain osoitteesi minulle niin laitan tarran tulemaan promodvd:n kera.

/jyri
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

KimmoK

  • Vieras
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #5 : 03.03.2010 - klo:22:10 »
Én muista milloin sen tarra kirjekuoren lähettelin, mutta ihan takuu saletisti sen laitoin tulemaan. Voin toki laittaa tulemaan uudenkin ei siinä mitään. Pitänee vaan käydä hankkimassa postimerkkejä jostakin  ;) En siis ole ratsastamassa toisen kustannuksella missään nimessä!   ;D

En sitä epäilekkään, laita vain osoitteesi minulle niin laitan tarran tulemaan promodvd:n kera.

/jyri

Kiitos Jyri! Kuittaan lähetyksesi saapuneeksi ja nyt Acer Aspire 1810T syvän punaisen minilapparin kannessa komeilee asiallinen tarra   ;D

Kimmo

Poissa hate67

  • Jäsen
  • Viestejä: 40
  • Sukupuoli: Mies
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #6 : 06.03.2010 - klo:08:29 »
Mulla olisi kanssa pari konetta, josta voisi uudella openSUSE tarralla piilottaa nuo
vanhat Windows-tarrat.
Olisiko niitä mahdollista saada?  Maksaisin kyllä kulut niistä.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2768
  • Sukupuoli: Mies
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #7 : 06.03.2010 - klo:09:46 »
Mulla olisi kanssa pari konetta, josta voisi uudella openSUSE tarralla piilottaa nuo
vanhat Windows-tarrat.
Olisiko niitä mahdollista saada?  Maksaisin kyllä kulut niistä.
http://opensuse.fi/opensuse_tarrat.php

Poissa hate67

  • Jäsen
  • Viestejä: 40
  • Sukupuoli: Mies
Vs: OpenSuse tarra
« Vastaus #8 : 06.03.2010 - klo:18:38 »
kiitos. täytyypä käydä hakeen postimerkki ja panna kirje liikkeelle :)