Kirjoittaja Aihe: Päivityslähde ei kelpaa  (Luettu 2847 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa askoin

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 291
  • Sukupuoli: Mies
Päivityslähde ei kelpaa
« : 25.01.2008 - klo:19:09 »
Asennuslähde 'openSUSE BuildService - KDE:Community' on virheellinen. Signature verification failed for repomd.xml Tarkista että asennuslähteen URL-osoitteet osoittavat kelvolliseen asennuslähteeseen. Poistettiin asennuslähde 'openSUSE BuildService - KDE:Community' käytöstä ylläolevien virheiden vuoksi. Asennuslähde 'openSUSE BuildService - Mozilla' on virheellinen. Signature verification failed for repomd.xml Tarkista että asennuslähteen URL-osoitteet osoittavat kelvolliseen asennuslähteeseen. Poistettiin asennuslähde 'openSUSE BuildService - Mozilla' käytöstä ylläolevien virheiden vuoksi. Asennuslähde 'openSUSE BuildService - KDE:Backports' on virheellinen. Signature verification failed for repomd.xml Tarkista että asennuslähteen URL-osoitteet osoittavat kelvolliseen asennuslähteeseen. Poistettiin asennuslähde 'openSUSE BuildService - KDE:Backports' käytöstä ylläolevien virheiden vuoksi. Virhe asennuslähteen 'Repository' metatietojen koostamisessa: /var/cache/zypp/raw/Repository: Tarvittava tiedosto puuttuu: ./content Tämä voi johtua virheellisistä metatiedoista asennuslähteessä tai metatietojen koostajan ohjelmointivirheestä. Jos epäilet jälkimmäistä, niin lähetä virheraportti näiden ohjeiden mukaisesti: http://en.opensuse.org/Zypper#Troubleshooting Ongelma ladattaessa tietoja 'Repository' Virheen vuoksi 'Repository' ei ladattu osia.

*****on niinpalj tekstii ettei tiedä mitä tehdä. Jotta 10.3+KDE toimii ollenkaan, minun on ensin tekstitilassa asetettava HomePna toimimaan roottina, sitten vasta kirjauduttava käyttäjänä ja startx:lä käyntiin. Tuo pläjahti ruudulle kun olin klikannut päivityksestä (Xorg) kertovaa kuvaketta. TekstiYAST ilmoittaa kipeistä batcheista eikä anna merkata ehdotettuja päivitettäväksi. Nyt kun vihdoin KDE toimii (3.5) niin uskallanko päivittää mitään?
tässä ei ole mitään anekdoottia

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: Päivityslähde ei kelpaa
« Vastaus #1 : 25.01.2008 - klo:19:27 »
Kaikkien noiden allekirjoitukset on muuttuneet. Avaa konsole ja komenna

su -c 'zypper ref'

tuon pitäisi päivittäessään lähteitä ilmoittaa myös uusista avaimista ja kysyä käytetäänkö niitä. Hyväksy ne niin herja katoaa.
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Päivityslähde ei kelpaa
« Vastaus #2 : 25.01.2008 - klo:19:30 »

*****on niinpalj tekstii ettei tiedä mitä tehdä. Jotta 10.3+KDE toimii ollenkaan, minun on ensin tekstitilassa asetettava HomePna toimimaan roottina, sitten vasta kirjauduttava käyttäjänä ja startx:lä käyntiin. Tuo pläjahti ruudulle kun olin klikannut päivityksestä (Xorg) kertovaa kuvaketta. TekstiYAST ilmoittaa kipeistä batcheista eikä anna merkata ehdotettuja päivitettäväksi. Nyt kun vihdoin KDE toimii (3.5) niin uskallanko päivittää mitään?

Ihan samoin kävi mulle. Tosin päivitys onnistui ja KDE toimii. Tarkistin heti tuon ilmoituksen jälkeen mozilla repon, eikä se ollut poistunut. Hiukan haiskahtaa joltain bugilta.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa askoin

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 291
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Päivityslähde kelpaa nyt
« Vastaus #3 : 25.01.2008 - klo:19:54 »
Kiitos! Rakennetaan ja putsataan, hyvältä kuulostaa :-)))
AI
tässä ei ole mitään anekdoottia