openSUSE > Multimedia ja grafiikka

[Ratkaistu]Kokemuksia TurboPrint:stä.

<< < (2/2)

RaijaR:
Minulla on ollut monet vuodet TurboPrint (ja äidillä myös).

Kun ostaa lisenssin, niin ei ole tarvetta ostaa uutta ennenkuin vaihtaa printteriä. Ja silloinkin vain, jos ajuri ei tue sitä uutta printteriä, tai ainakin näin minulla on asia ollut. Olen ostanut 2 lisenssiä eli sen ensimmäisen ja sitten uudelle printtelille.
Asennus on helppoa, kun ensin lataa TB:n sivuilta RPM-paketin ja asentaa sen kuten RPM asennetaan. Sitä voi sitten testata, josko hyvin toimii. Lisenssi tulee sähköpostiin ja olen maksanut sen jollain verkkozydeemillä (en muista millä, visa... Paypall...?). Lisenssi on muistaakseni putkahtanut sähköpostiin saman päivän aikana.

Tuolta näkee tuetut printterit: https://www.turboprint.info/printers.html
Historiatiedot: https://www.turboprint.info/history.html

Suosittelen lämpimästi (vaikka olet tainnut jo ko. ohjelman jo hankkiakin  :) ).

RaijaR:
Unohtui vielä sellainen asia, että GIMPissä on liitäntä Turboprinttiin, jonka avulla saa säädettyä kuvan kokoa, paperin tyyppiä (esim. valokuva) jne. Käytän tätä monesti, vaikka ei olisi kyse varsinaisesti valokuvan tulostamisesta.
Ohessa GIMPin printteriasetus valikko.

peran:

--- Lainaus käyttäjältä: RaijaR - 30.07.2020 - klo:13:21 ---Suosittelen lämpimästi (vaikka olet tainnut jo ko. ohjelman jo hankkiakin  :) ).

--- Lainaus päättyy ---

Kiitokset suositteluista...

En aivan vielä ole ostanut, kun kokeilujaksoa on vielä jäljellä, mutta erittäin todennäköisesti ostan lisenssin, koska TurboPrint:llä tulostaa parempilaatuisia tulosteita kuin Epsonin omalla. Lisäksi tulostin yksinkertaisesti toimii paremmin TurboPrintillä (CD:n tulostaminen tietokoneella, ja kuvat ovat samannäköisiä kuin näytöllä näyttää, Lisäksi voin valita paperikaukalon, josta tulostaminen tapahtuu). Tosin Glossy-paperissa ei ole suurta eroa, mutta Epsonin omalla ajurilla on erittäin vaikea saada tulostamaan Glossy-kaukalosta. Menee siis paperia ja mustetta haaskoon, vaikka väri tällä tulostimella onkin halpaa. Siis miksi käyttää kallista tulostinta puolitehoilla, kun kohtuullisella kustannuksella saan kaikki irti tulostimestani.

peran:
Jaahas ...

... pitkään aikaan en ole ollutkaan ostellut ohjelmia, mutta tänään tuli sitten ostettua tämä TurboPrint.

Lisenssiavain tuli nopeasti sähköpostiin heti maksamisen jälkeen. Luvattiin että tulee parin tunnin sisään, mutta todellisuudessa kesti korkeintaan pari minuuttia. ;)

Minun osaltani tämä Case on loppuun käsitelty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta