Kirjoittaja Aihe: Gimpshop?  (Luettu 4455 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest141

  • Vieras
Gimpshop?
« : 26.03.2007 - klo:23:56 »
Lienekkö tullut muilla vastaan mutta itse ainakin kaipailisin neuvoja, nimittäin olin laittanut gimp -> gimpshop(2.2.8).
Ongelma vain on että gimpshop ei suostu aukaisemaan tiedostja oli sitten kyseessä jpg,png, oma valokuva tai netistä imutettu ja aina olen tiedostolle kyllä oikeudet laittanut että pitäisi onnistua ja gimp:iin laitetu kaikki liitännäisetkin, missä siis voisi kiikastaa, kun aukaisussa tulee ilmoitus että tuntematon tiedostotyyppi?

presidentti

  • Vieras
Vs: Gimpshop?
« Vastaus #1 : 27.03.2007 - klo:21:51 »
kokeiles avata gimpshop komentoriviltä ja kerro tulostetta. Voihan olla että joku plugineistä sekoittaa. Mitä kaikkea olet asennellut?

guest141

  • Vieras
Vs: Gimpshop?
« Vastaus #2 : 16.04.2007 - klo:00:03 »
No edellinen unohdettuna, onkohan kellään muulla tullut ongelmaa jossa, jpeg muodossa tallentaessa tulisi ilmoitus: "jpeg ei pysty käsittelemään läpinäkyvyyttä", tilanne syntyy mm silloin kun tekstiä on kirjoitettuna kuvan päälle.

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Gimpshop?
« Vastaus #3 : 16.04.2007 - klo:07:02 »
Näinhän tuon pitääkin mennä, ei muuta kuin jatkat eteenpäin, painamalla "vie" nappulaa.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

sössi

  • Vieras
Vs: Gimpshop?
« Vastaus #4 : 07.06.2007 - klo:17:34 »
Tämä pitäis saada koneeelle ja videot näkymään selaimella niin vois ajatella pitäytyä tässä distrossa :) Ubuntussa toimi varsin hyvin..

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Gimpshop?
« Vastaus #5 : 07.06.2007 - klo:17:47 »
Pitää asentaa se Gimpshop.
http://freshmeat.net/projects/gimpshop/?branch_id=57360&release_id=192296
Asenna vaikka Mplayer-plugin, niin videotkin näkyvät.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.