Kirjoittaja Aihe: openSUSE 10.3 korjausjärjestelmä ??  (Luettu 2775 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkaija

  • Jäsen
  • Viestejä: 551
  • Sukupuoli: Mies
    • OtaNetti
openSUSE 10.3 korjausjärjestelmä ??
« : 06.12.2007 - klo:11:27 »
Moi,

Onko kukaan saannut openSUSE 10.3 asennus dvd/cd :llä olevaa korjausjärjestelmää toimimaan?
Minun kone vaan buuttaa jos valitsen 'asennus->muu toiminpide->korjaa järjestelmä'
En pääse korjaamaan grupia vistan asennuksen jälkeen ?? :o

Olen kokeillut dvd versiota sekä latasin eilen kde/cd version ja sama vika ?
HP Pavilion15-p076no, Tumbleweed 64bit Plasma
Asus Prime X570P, AMD Ryzen 5 3600, 32GT, GeForce RTX2080, Tumbleweed 64bit Plasma

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: openSUSE 10.3 korjausjärjestelmä ??
« Vastaus #1 : 06.12.2007 - klo:11:41 »
Moi,

Onko kukaan saannut openSUSE 10.3 asennus dvd/cd :llä olevaa korjausjärjestelmää toimimaan?
Minun kone vaan buuttaa jos valitsen 'asennus->muu toiminpide->korjaa järjestelmä'
En pääse korjaamaan grupia vistan asennuksen jälkeen ?? :o

Olen kokeillut dvd versiota sekä latasin eilen kde/cd version ja sama vika ?

Korjausjärjestelmä ei toimi openSUSE10.3:ssa.

Käynnistä kone CD/DVD:ltä valitsemalla Asennus ja valitse sitten Asennustapa-kohdassa Muu.. -> Käynnistä asennettu järjestelmä.
Kun kone on käynnistynyt mene YaST2 -> Järjestelmä -> Käynnistyslatain ja asenna grub uudelleen sen kautta.
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: openSUSE 10.3 korjausjärjestelmä ??
« Vastaus #2 : 06.12.2007 - klo:19:03 »
Onko nyt puhe asennus levyllä olevasta "Rescue System" valinnasta joka käynnistää tekstitilassa toimivan korjaus järjestelmän?
Minulla tämä toimii ja käynnistyslatainta siinä pääsee halutessaan asentelemaan Grubin konsolissa.

Tarkoitin tuota CD/DVD:ltä käynnistettävää YaST-moduulia(graafinen mokkula). En nyt tähän hätään löytänyt bugzillan numeroa tuolle bugille.
Toki täytyy mainita että en ole testannut sitä lopullisessa versiossa, mutta näin oli ainakin viimeisissä RC-versioissa.
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)