Kirjoittaja Aihe: VLC 1.0 julki  (Luettu 3180 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest158

  • Vieras
VLC 1.0 julki
« : 07.07.2009 - klo:19:16 »
Kerrotaan nyt täälläkin, kun Ubuntu-foorumilta huomasin, ett kehuttu VLC on julkaistu 1.0-versiona vlc:n sivuilla on linkki openSuse-asennukseen (one-click). Päivitys on toki saatavissa myös Susen repoista vaikkas Yastilla.
http://forum.videolan.org/

ps. en oo kuiteskaan vielä ko päivitystä suorittanut

guest854

  • Vieras
Vs: VLC 1.0 julki
« Vastaus #1 : 07.07.2009 - klo:23:47 »
Kokeilin, oli buginen kapistus. Kaatuili dvd-levyä avattaessa. Välillä käyttöliittymä muuttui aivan eri näköiseksi eikä reagoinut painikkeisiin. Palasin 0.9-versioon ja taas toimii hyvin.

guest158

  • Vieras
Vs: VLC 1.0 julki
« Vastaus #2 : 08.07.2009 - klo:10:20 »
eli, kyll tästä 'hämäläisestä hitaudestakin' - tosin perin satunnaista kohdallani näissä päivitysasioissa - on joskus hyötynsäkin.
Kokemasi ongelmat on moni muukin maailmalta saanut tuta ja joutuivat ottamaan ns taka-askeleen, mutt...

Nyt VLC 1.0 on päivitettävissä myös Packmanin repoista ja toimii OK

Muutoksista aiempaan Packman-varsioon en vielä tiedä, mutt videot lähti käyntiin, kun sen verran kokeilin ennen tänne kommentointiani.

guest141

  • Vieras
Vs: VLC 1.0 julki
« Vastaus #3 : 08.07.2009 - klo:12:54 »
Itse olen tyytyväinen nykyiseen versioon, toimii kuten odotin. Omassa käytössä sanoisin että toimii jopa paremmin kuin muutama edellinen versio näin kokemusten perusteella, dvd, audio-cd, jne.

Poissa jkaija

  • Jäsen
  • Viestejä: 551
  • Sukupuoli: Mies
    • OtaNetti
Vs: VLC 1.0 julki
« Vastaus #4 : 18.07.2009 - klo:13:44 »
Moro,
Mistä saisi vanhan version ladattua takaisin koneelle, kun tämä uusi ei ole yhteensopiva 'saunavision' kanssa eikä oikein minkään muunkaan. ?
HP Pavilion15-p076no, Tumbleweed 64bit Plasma
Asus Prime X570P, AMD Ryzen 5 3600, 32GT, GeForce RTX2080, Tumbleweed 64bit Plasma

guest158

  • Vieras
Vs: VLC 1.0 julki
« Vastaus #5 : 18.07.2009 - klo:14:20 »
Touta noin - olen pahoillani, jos infoni uudesta vlc:stä ja sen linkistä on aiheuttanut joillekin toimimattomuusharmeja.

Niinkuin siinä viestissänikin kuitenkin mainitsin, että en silloin(kaan) ollut sitä itelleni päivittänyt.
Eli sen toimivuudesta en ollut infostani huolimatta perillä.

Minä oon jo vuosien ajan pidättynyt vallan noissa Packmanin versioissa enkä tuota (tekijäorganisaation) videolan-versiota käyttänyt, koska pm-versiot ovat aina toimineet.

Niinpä nytkin, joku aika sitten, päivitin Yastin kautta nimenomaan Packmanin 1.0.0-versioon ja just pari min sitten päivitin sen asennuslähteidenPackmanin repoista versioon 1.0.0-0.pm.1:ksi, jota en oo vielä edes käynnistänyt - saati kokeillut. Mutta myöhemmin sitten.

Packman-versiot ja muut uudet versiot löytyy packman-repoista alaosan versiot-ikkunasta valitsemalla

Toivottavasti ne (packmanit) toimivat teilläKIN paremmin