Kirjoittaja Aihe: paketin asennus ongelma  (Luettu 6284 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Manki

  • Vieras
paketin asennus ongelma
« : 24.05.2008 - klo:18:35 »
Olen tämmöinen openSUSE aloittelija, yhdessä aloittelijan onglemassa. Paketin asennus. Tämä paketti mitä meinaan asentaa ei löytynyt ainakaan hakemalla tuolta paketti varastosta, ellen tehnyt sitä jotenkin väärin. Paketti on Liquid Weather ++ 14.8 ja se skz-muodossa eli on purettava(?) Kuvake on jo työpöydällä, mutta siihen se jääkin istuskelemaan tai no saan sen purettua ARK:lla mutta sitten mitä tehdä? Yritin laittaa sitä Install SOftware ohjelmaan asennettavaksi, mutta ei onnistunut. Voiko joku antaa pikkasen helppii tai lähettää jonkun sivun missä on tämänlainen asia selitetty?

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: paketin asennus ongelma
« Vastaus #1 : 24.05.2008 - klo:18:48 »
Avaa superkaramba sitten sieltä avaa paikallinen teema. Thats it.

Jos tuota karambaa ei ole asennettu niin se löytyy paketista kdeutils3-extra tai jos käytössä on KDE4 niin paketista kde4-superkaramba
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: paketin asennus ongelma
« Vastaus #2 : 24.05.2008 - klo:18:59 »
Tuosta Liquid Weather ++ on olemassa uudempi versio.

http://liquidweather.net/downloads.php

Edit. Unohtu tietenkin versio, joka on 15.0.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Manki

  • Vieras
Vs: paketin asennus ongelma
« Vastaus #3 : 24.05.2008 - klo:22:15 »