openSUSE > Julkaisut ja factory

openSUSE 12.3 on julkaistu.

<< < (2/9) > >>

letkume:
Tarkoitin lähinnä, että miksi sen pitää olla liveCD:llä? Eihän kukaan käytä toimistosoftaa livelevyltä?

Itse käytän picoa

jmp:
Aika moni kuitrenkin asentaa järjestelmän liveltä, joten siinä pitää olla yleisimmät softat

kapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Heinääsöi - 13.03.2013 - klo:16:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jmp - 13.03.2013 - klo:16:03 ---LiveImage ei enää mahdu CD:lle, joten se täytyy polttaa joko DVD:lle tai siirtää imagewriterillä usb-tikulle.

--- Lainaus päättyy ---

No onpas kyllä tosi kämäistä.
Mitä järkeä tuossa oikein nyt on? Minulla ei ainakaan ole DVD-asemaa, ehkä olen ajastani jäljessä, mutta kyllä pärjään ihan hyvin CDllä. Tai ehkä pärjäsin. Kaikki muuttuu.
Mutta eikö sitä nyt olisi voinut tehdä vähän pienemmäksi, että liveCD on liveCD, eikä LiveUSB tai liveDVD. Niin no, eipä siinä näköjään kyllä luekaan liveCD. En muista lukiko sitten joskus. Mutta ainakin liveCDstä aina puhutaan.
No pitänee sitten tikutella.
Tai, vai kai sen voi zypperilläkin päivittää? Näin?
Eikös tuo aja saman asian? Paitsi se kyllä näyttää turhan rasittavalta ja vaikealta. Ehkä tikuttelen.

--- Lainaus päättyy ---

Joskus käytin käskyä

--- Lainaus ---zypper dup
--- Lainaus päättyy ---
Sen jälkeen kaikki menikin ihan päin sitä itteensä...

jmp:

--- Lainaus käyttäjältä: kapa - 13.03.2013 - klo:20:25 ---Joskus käytin käskyä

--- Lainaus ---zypper dup
--- Lainaus päättyy ---
Sen jälkeen kaikki menikin ihan päin sitä itteensä...

--- Lainaus päättyy ---

Kun tuota zypper dist-upgrade  komentoa käytetään, pitää kaikki ylimääräiset lähteet poistaa käytöstä.
Käytössä saisi olla ainoastaan oss ja non-oss.

letkume:
Jaa, itse tein dupin myös äsken. Hienosti tuntuu pelaavan. Uusi taustakuva ei toimi :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta