Kirjoittaja Aihe: Leap vai 13,2 pöytäkoneeseen  (Luettu 14330 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SuperOscar

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 922
  • Sukupuoli: Mies
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
Vs: Leap vai 13,2 pöytäkoneeseen
« Vastaus #20 : 12.02.2017 - klo:13:55 »
Ja voisihan ratkaisu olla Leap 42.2 jollakin muulla työpöydällä, jos Plasma 5:n tulee nykytilasssaan jotain harmia. Sinänsä tätä tosiaan VOI jo käyttää ainakin tässä Mintissä (alkuun versio 18, nyt 18.1), ja virtuaalikoneasennuksessa minulla käännösongelmakin vaikutti syystä tai toisesta vähäisemmältä kuin varsinaisessa asennuksessa.
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

guest1447

  • Vieras
Vs: Leap vai 13,2 pöytäkoneeseen
« Vastaus #21 : 12.02.2017 - klo:17:44 »
Ja voisihan ratkaisu olla Leap 42.2 jollakin muulla työpöydällä, jos Plasma 5:n tulee nykytilasssaan jotain harmia. Sinänsä tätä tosiaan VOI jo käyttää ainakin tässä Mintissä (alkuun versio 18, nyt 18.1), ja virtuaalikoneasennuksessa minulla käännösongelmakin vaikutti syystä tai toisesta vähäisemmältä kuin varsinaisessa asennuksessa.

Tuossa on ideaa, kiitos.  Funtsin asiaa vähän ja kun ajatus on kypsä asennan sen. 
Ei työpöydän vaihto voi olla niin hankalaa kuin miltä se joskus tuntuu.  Olen vain liikaa kangistunut tähän kde-työpöytään, vaikka muistaakseni koneella on ollut mm. gnome.  Se oli käytössä mm. Ubuntussa. 
Katsotaan... Onneksi on näitä vaihtoehtoja mistä valita. :)