Kirjoittaja Aihe: UL30VT?  (Luettu 4691 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest943

  • Vieras
UL30VT?
« : 16.09.2010 - klo:19:33 »
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/UL30VT-QX018V

tuommosen olisin ostamassa. Onko imisillä tietoa saako intelin näyttiksen toimmaan hyvin. Nvidia ei tartte toimia, se tartten pikkupelailuun winkussa. Toimiiko virranhllinta, wireless yms?

Onko muita ehdotuksia suunnilleen vastaavaan kannettavaan?

guest1105

  • Vieras
Vs: UL30VT?
« Vastaus #1 : 16.09.2010 - klo:20:30 »
Googlea apuna käyttäen:

Molemmat näytönohjaimet toimii, mutta vaihteleminen niiden välillä ei varmasti ole niin kätevää kuin windowsin puolella (asuksen softa). Verkkokortit ja langaton toimii todennäkösesti myös. Varmaksi selviää kokeilemalla  :D

Jos itse olisin ostamassa, ostaisin tollaisen läppärin single-gpu ratkasulla. Jotain kun kerta saa ehdottaa ehdotan tällästä:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4885

jamix

  • Vieras
Vs: UL30VT?
« Vastaus #2 : 16.09.2010 - klo:23:17 »
Tuli kesällä ostettua kyseinen Asus, ja todella tyytyväinen olen siihen ollut. Kokeilin Live-CD:llä pyörittää openSUSEa ja päällisin puolin näyttäisi hyvältä eikä Intelin kanssa ole mitään ongelmia. WLAN toimii hyvin, bluetooth:sta en tiedä.

guest943

  • Vieras
Vs: UL30VT?
« Vastaus #3 : 17.09.2010 - klo:10:51 »
Samaa itsekin tuossa kolmisen tuntia googlailin. Mitä käytät siinä koneessa normaalisti. tuo nvidia taitaa olla tehokkaampi kuin ati ja kiintolevykin on isompi. Onkos noilla prossuilla jotain eroa.

Kuinkas paljon noita uskaltaa kokeilla siten ettei palautusoikeus vaarannu?

jamix

  • Vieras
Vs: UL30VT?
« Vastaus #4 : 07.10.2010 - klo:23:12 »
Oletko jo koneen hommannut? Itse olen kannettavissa suosinut Intelin prosuja, mutta pöytäkoneessa AMD:tä. Tein Asuksen kovosta "bittikopion" että sen saisi palautettua takaisin täysin alkuperäiseen jos tarvetta ilmenee. Tosin en ole vielä kokeillut että toimiiko se oikeasti :-)

guest943

  • Vieras
Vs: UL30VT?
« Vastaus #5 : 09.10.2010 - klo:18:08 »
Juu, koneen hommasin. Hyvin toimii, ainoat ongelmat ovat että wlan ei toimi joikuspotin luomassa adhoc verkossa ja kosketuslevyä en saa pois päältä taikka säätää muutenkaan. kumpaakaan en kyllä ole vielä kovinpaljon miettinyt. en myöskään ole vielä katsonut että kumpi näyttis käytössä. Palautuslevyn tekoa se ehdottelee winkunpuolla mutta kun en ole ulkosta asemaa.