Kirjoittaja Aihe: Ongelmia Suse 11.4 -tiedoston kanssa  (Luettu 4815 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Blue Valentine

  • Vieras
Ongelmia Suse 11.4 -tiedoston kanssa
« : 18.07.2011 - klo:20:57 »
Olen koittanut ladata 11.4:n torrenttina, metalinkkina ja suoraan sivuilta ja joka kerta sama ongelma toistuu. Kun lataus pääsee siihen vaiheeseen että tiedoston kooksi tulee 4gb, niin saan ilmoituksen että kiintolevyllä ei ole tilaa. Kiintolevyllä on kuitenkin tilaa sellaiset 75gb joten sen luulisi riittävän.
Ongelma toistuu niin Windowsin kuin Linuxinkin puolella.
Onko ideoita miten tässä tulisi toimia?

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: Ongelmia Suse 11.4 -tiedoston kanssa
« Vastaus #1 : 18.07.2011 - klo:21:01 »
Et kai yritä tallentaa tiedostoa asemalle jossa on tiedostojärjestelmänä fat32
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Blue Valentine

  • Vieras
Vs: Ongelmia Suse 11.4 -tiedoston kanssa
« Vastaus #2 : 18.07.2011 - klo:21:15 »
Et kai yritä tallentaa tiedostoa asemalle jossa on tiedostojärjestelmänä fat32
Tuossa ulkoisessa tosissaan on fat32. Itse kun en juurikaan koneista mitään ymmärrä, niin kyselen kaiken mitä mieleen tulee.
Mitä väliä sillä on vaikka lataisin sitä .isoa fat32:een? Joudun dvd:n polttamiseen kuitenkin käyttämään Windowsia koska jostain määrittelemättömästä syystä Suse ei enää huoli cd- tai dvd -levyjä. Ei siis lue niitä lainkaan.

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: Ongelmia Suse 11.4 -tiedoston kanssa
« Vastaus #3 : 18.07.2011 - klo:21:19 »
Tuossa ulkoisessa tosissaan on fat32. Itse kun en juurikaan koneista mitään ymmärrä, niin kyselen kaiken mitä mieleen tulee.
Mitä väliä sillä on vaikka lataisin sitä .isoa fat32:een? Joudun dvd:n polttamiseen kuitenkin käyttämään Windowsia koska jostain määrittelemättömästä syystä Suse ei enää huoli cd- tai dvd -levyjä. Ei siis lue niitä lainkaan.

On siinä sen verran väliä että tuolle fat32 et saa yli 4Gt tiedostoa tallennettua.
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Blue Valentine

  • Vieras
Vs: Ongelmia Suse 11.4 -tiedoston kanssa
« Vastaus #4 : 18.07.2011 - klo:21:23 »
Tuossa ulkoisessa tosissaan on fat32. Itse kun en juurikaan koneista mitään ymmärrä, niin kyselen kaiken mitä mieleen tulee.
Mitä väliä sillä on vaikka lataisin sitä .isoa fat32:een? Joudun dvd:n polttamiseen kuitenkin käyttämään Windowsia koska jostain määrittelemättömästä syystä Suse ei enää huoli cd- tai dvd -levyjä. Ei siis lue niitä lainkaan.

On siinä sen verran väliä että tuolle fat32 et saa yli 4Gt tiedostoa tallennettua.
Ok, kiitos infosta.
Koitan saada jonkun delegoitua pistämään mulle uuden version levylle ja loppu pitäisi suttaantua helposti.

Poissa tiger61

  • Jäsen
  • Viestejä: 362
  • Sukupuoli: Mies
"Työkone":
OpenSuse Tumbleweed
Intel E8500, 4 Gt RAM, GeForce Quadro K4000, Samsung SyncMaster P2770HD, Samsung ML1675

"Viihdeyksikkö":
Win 10 - toistaiseksi Tidalin mastereiden vuoksi
Intel i5, 8 Gt RAM, LG 55"

Yhteydenpitoväline:
OnePlus 6