Kirjoittaja Aihe: kernelin moduuli Nedis wifi-tikulle  (Luettu 1379 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rekufaari

  • Jäsen
  • Viestejä: 247
  • Sukupuoli: Mies
kernelin moduuli Nedis wifi-tikulle
« : 09.11.2023 - klo:23:07 »
Ei liity otsikkoon, mutta ostin USB Wifi palikan USB liitettäväksi.
Mutta ongelma on miten saan modulin asennettua kerneliin.
Palikka on Denis nimimen, joka pitäisi pystyä 300 Mt nopeuteen, kun käyttössäni oleva Acerin oma piirii ei Fifi yhteydellä pysty kuin vaivoin 40Mt nopeuteen, vaikka reititin on 400 megaisen yhteyden päässä.
Deniksen mukana tuli sellainen mini cd, jossa on ajuri, mutta ei mitään kunnon asennus ohjetta.

rekufaari@tiira:/var/run/media/rekufaari/WSNWM300BK/Linux/mt7603> ls
ap            doc      Kconfig.mt_wifi              Makefile.OSABL  phy               tools
ate           eeprom   Kconfig.mt_wifi.efuse+flash  Makefile.soc    rate_ctrl         tx_rx
chips         fpga     load                         mcu             rlt_wifi_ap       unload
common        hif      load.4                       mgmt            sniffer           vxworks.makefile
conf          hw_ctrl  load.6                       naf             sta
cp_module.sh  include  mac                          os              striptool
cp_util.sh    Kconfig  Makefile                     p2p             threadX.MakeFile
Jos joku osaa neuvoa, niin kiitollisena sen vastaan otan.
Kernelin kääntö on mulle liian vaikeaa, joten helpot ratkaisut esiin jos niitä on.
Läppäri on acer, valmistettu 2015, jonka olisi tarkoistus toimia jonkin laisena varakoneena.
Käyttisenä on Tublewed ja KDE työpöytä, johon olen vuosien saatossa tottunut.
Jos olet kuru, niin pystyt varmaan jelppaamaan tässä kernel moduulin asennuksessa ;-)


Paikalla harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2768
  • Sukupuoli: Mies
Vs: kernelin moduuli Nedis wifi-tikulle
« Vastaus #1 : 10.11.2023 - klo:08:06 »
nyt on omana aiheena, mutta onnistuin poistamaan raimon kommentin pahoittelut siitä ei ollut tarkoitus sensuroida.

Poissa raimo-2

  • Jäsen
  • Viestejä: 140
    • uhvo.org
Vs: kernelin moduuli Nedis wifi-tikulle
« Vastaus #2 : 10.11.2023 - klo:08:39 »
nyt on omana aiheena, mutta onnistuin poistamaan raimon kommentin pahoittelut siitä ei ollut tarkoitus sensuroida.

Ei haittaa, olisin joka tapauksessa poistanut sen itse kun olisin havainnut viestin häipyneen. Kiitos! ;)