Muut > Yleinen keskustelualue

Myyntipuhe

(1/2) > >>

mikko1200:
Tämä nyt on aika turha postaus, mutta laitoin kuitenkin kun tämä itseäni huvitti.
www.puolenkuunpelit.com mainostaa Suse 10.0 seuraavasti:

"Tekstiseikkailu, jota myös käyttöjärjestelmäksi kutsutaan. Vaihtoehto Windowsille. Todellisille bitin viilaajille. Tarjoaa haastetta sekä vaarallisia tilanteita ja paljon vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia innokkaille yrittäjille."

presidentti:
just. 10.0 oli yksi parhainmista käyttiksistä mitä olen ikinä ajanut. Olihan siinä joo ongelmansa mutta silti. Melkein meinaa tämä 10.2 jäädä jalkoihin, mutta aika tasasia ne on.

guest53:

--- Lainaus käyttäjältä: presidentti - 05.01.2007 - klo:23:38 ---just. 10.0 oli yksi parhainmista käyttiksistä mitä olen ikinä ajanut.

--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö sittenkin asentaa vanhaan mikroon 10.0 sen sijaan että resurssisyöpömpi (?) 10.2  ::)

arijoutsi:

--- Lainaus käyttäjältä: fossiili - 07.01.2007 - klo:08:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: presidentti - 05.01.2007 - klo:23:38 ---just. 10.0 oli yksi parhainmista käyttiksistä mitä olen ikinä ajanut.

--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö sittenkin asentaa vanhaan mikroon 10.0 sen sijaan että resurssisyöpömpi (?) 10.2  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Kuinkas tehokas tuo vanha mylly on, riippuu siitäkin.

harmie:

--- Lainaus käyttäjältä: fossiili - 07.01.2007 - klo:08:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: presidentti - 05.01.2007 - klo:23:38 ---just. 10.0 oli yksi parhainmista käyttiksistä mitä olen ikinä ajanut.

--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö sittenkin asentaa vanhaan mikroon 10.0 sen sijaan että resurssisyöpömpi (?) 10.2  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Voithan aina asentaa jonkin kevyemmän käyttöliittymän kuten XFCE.
repot löytyy täältä:
http://software.opensuse.org/download/X11:/xfce/openSUSE_10.2/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta