openSUSE > openSUSE.fi

Palvelimen vaihto

<< < (3/7) > >>

RaijaR:
Mikä selain rekufaarilla on käytössä (tuossa kuvassa)? Minulla munalukko näkyy vain Firefoxilla (Chromiumilla, Vivaldilla, Operalla ja Bravella ei näy).

Tarkennetaan vielä, että "lukossa olevan munalukon kuva"  :D

RaijaR:
Itse asiassa tulin etsimään vanhaa postaustani virtuaalikoneesta. Haku ei toimi mielestäni ihan oikein tai sitten minulla Tumbleweedissa tosi kummat asetukset.
Minun hakuni tuotti ihan mitä sattuu, joten kokeilin uudestaan "varmalla haulla"
Pistin hakuun siis sanan "wikiä", koska se esiintyy tämän aiheen ensimmäisessä viestissä.

--- Lainaus käyttäjältä: harmie - 02.02.2020 - klo:11:16 ---Moi,
Lähiaikoina tulemme vaihtamaan palvelinta ja samalla palveluntarjoa vaihtuu (Iso kiitos datalounges Oy:lle). Tämä ei pitäisi keskusteluforumin osalta näkyä mitenkään, mutta uudelle palvelimelle emme enää asentaneet wikiä.
--- Lainaus päättyy ---

Tulos näkyy kuvissa.

harmie:
Moi,
vanha sivusto löytyy vielä hetken täältä
http://83.145.200.34/keskustelu/

Ihan samanlailla se haku siellä toimii. Itse en ole tuota koskaan käyttänyt. Onko se toiminut joskus jotenkin toisin?

Tohon avautuvaan google hakuun voit lisätä hakusi niin se etsii opensuse sivulta.

harmie:

--- Lainaus käyttäjältä: RaijaR - 01.03.2020 - klo:21:03 ---En nyt ymmärrä, vai onko minulla ihan väärä osoite  ::)
Minä olen luullut, että tuossa pitäisi olla munalukon kuva?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se on salattu, mutta jostain syystä sertifikaattia ei luokitella turvalliseksi. Tutkitaan asiaa lisää.

harmie:
Nyt ainakin minulla on lukko jokaisessa selaimessa jolla testasin. MItes muilla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta