Kirjoittaja Aihe: Soiton rallatus pätkii....  (Luettu 5191 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

oripekka

  • Vieras
Soiton rallatus pätkii....
« : 17.05.2007 - klo:08:27 »
Juu, sekä Koffilla että Amarokilla, varmaan puuttu kodeckeja, but what i do? Olen uusi susella.
Bat & Ryyd olisi hyvä kuulostella katkeamatta. ;D


e. Menin takas Kubuntuun, musiikki pelaa. Tällä forumilla saa aikas harvakseltaan neuvoja. Syy moiseen? ::)

« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 - klo:11:28 kirjoittanut oripekka »

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Soiton rallatus pätkii....
« Vastaus #1 : 17.05.2007 - klo:10:57 »
Juu, sekä Koffilla että Amarokilla, varmaan puuttu kodeckeja, but what i do? Olen uusi susella.
Bat & Ryyd olisi hyvä kuulostella katkeamatta. ;D


e. Menin takas Kubuntuun, musiikki pelaa. Tällä forumilla saa aikas harvakseltaan neuvoja. Syy moiseen? ::)
Siis lähetät kysymyksen 8:27. 10:31 vaihdat distroa koska et o saanu vastausta ja valitat kun vastaukset tulee niin harvakseltaan? Olen sanaton. Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa Kubuntun parissa.

Tuolta olis avut löytyny http://opensuse.fi/Suljetut_tiedostomuodot

oripekka

  • Vieras
Vs: Soiton rallatus pätkii....
« Vastaus #2 : 17.05.2007 - klo:11:02 »
Kiitän ja kumarran Owdy, pantakoon vuodatukseni syyksi lievä krapula. Alan taas säätelemään, susea ja krapulaa. ;D

E. K loivenee ja käytän tästeest enempis hagguu. Ja omatoimisuutta pittää olla, eiksje. Minä en ole sanat on.

e2. Muija hermostui, läks merelle alone. Huusin ja pulttasin superTuxin kaa rabbispäissäni, ei hyvä. Kyl se tulee haakeen mun mökille. Pitää vis heittää säätelyt poikkeen ny.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 - klo:11:31 kirjoittanut oripekka »

presidentti

  • Vieras
Vs: Soiton rallatus pätkii....
« Vastaus #3 : 17.05.2007 - klo:11:41 »
Kiitän ja kumarran Owdy, pantakoon vuodatukseni syyksi lievä krapula. Alan taas säätelemään, susea ja krapulaa. ;D

E. K loivenee ja käytän tästeest enempis hagguu. Ja omatoimisuutta pittää olla, eiksje. Minä en ole sanat on.

e2. Muija hermostui, läks merelle alone. Huusin ja pulttasin superTuxin kaa rabbispäissäni, ei hyvä. Kyl se tulee haakeen mun mökille. Pitää vis heittää säätelyt poikkeen ny.

Sun pitää kuunnella uutta kotipellon levyä ja poiketa meidän wikissä.

oripekka

  • Vieras
Vs: Soiton rallatus pätkii....
« Vastaus #4 : 17.05.2007 - klo:11:58 »
Tottahan mää Straton tiedän, Wiki harkintaan kun olen niin ujo selvin. ;D

oripekka

  • Vieras
Vs: Soiton rallatus pätkii....
« Vastaus #5 : 17.05.2007 - klo:22:31 »
Nyt pelaa rallatus Susella, ikkunat helisee jopa. Säätöö vaan, näin se. ???