Kirjoittaja Aihe: wippies verkko  (Luettu 2773 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gkaane

  • Vieras
wippies verkko
« : 30.03.2008 - klo:18:23 »
Asensin Suse 10.3 kannettavaan, kaikki asentui hienosti, wlankin mutta kirjautumisessa ongelmia. Minulla on tuo Wippies purkki, salattuun verkkoon ei pääse ollenkaan ja salaamattomaankin vai pari kertaa, enää ei onnistu. Langattomat verkot näkyvät vaan niihin ei pääse sisään, onkohan kysymys tuosta wippies purkista vai jostain muusta. Olen päässyt tuolla koneella live versiolla aiemmin verkkoon mutta silloin ei ollut tuota wippies juttua, windows-koneella tuohon verkkoon pääsee. Osaaminen linuxilla heikkoa, eikä mistään jutusta löytynyt oikein tähän vastausta niin päätin kysellä jos joku osaisi jotain vihjettä antaa

kawabata

  • Vieras
Vs: wippies verkko
« Vastaus #1 : 11.04.2008 - klo:01:43 »
sama tilanne täällä kun olen tilannut wippies verkon ja olisi kiinnostavaa tietää pääsenkö jossain tienpäällä esim. linuxilla wippiesin verkkoon vai joutuuko reussujen ajaksi tai kun haluaa ja tarvitsee langatonta yhteyttä, asentamaan taas sen plääh.. viston..

kawabata

  • Vieras
Vs: wippies verkko
« Vastaus #2 : 20.04.2008 - klo:03:22 »
eipä tunnu vastauksia näkyvän. vissiin kukaan ei ole susella kokeillut wippiesiin mennä langattomasti? 10.3 opensuse on kyseessä.