openSUSE > Turvallisuus ja laitteisto

TW-LTE/4G/3G CAT 4 modeemi ja Opensuse Leap 15.1 [RATKAISTU]

<< < (2/6) > >>

raimo:

--- Lainaus käyttäjältä: png - 21.01.2020 - klo:16:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 21.01.2020 - klo:16:10 ---Tuossa ohjetta: https://www.telewell.fi/files/CAT4_linux_ohje.pdf
--- Lainaus päättyy ---

Kiitos Raimo hauskasta ohjeesta!  ;D Mutta ei toimi minulla, enkä osaa soveltaakaan. Tuo ehkä toimii jossakin muussa distrossa.

--- Lainaus päättyy ---

OK!
PIN-koodin kysely kannattaa ottaa pois, onnistuu parhaiten vanhalla kännykällä...

png:

--- Lainaus käyttäjältä: raimo - 21.01.2020 - klo:18:58 ---OK!
PIN-koodin kysely kannattaa ottaa pois, onnistuu parhaiten vanhalla kännykällä...
--- Lainaus päättyy ---

Tämä kyseinen mokkula ei kysele PIN-koodia. Toimii Ubuntu MATE:ssa plug and play.

SuperOscar:

--- Lainaus käyttäjältä: png - 21.01.2020 - klo:16:38 ---Kiitos Raimo hauskasta ohjeesta!  ;D Mutta ei toimi minulla, enkä osaa soveltaakaan. Tuo ehkä toimii jossakin muussa distrossa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ohjeessa näy mitään kauheasti distrokohtaista olevan, paitsi että libqmi-utils on openSUSEssa libqmi-tools. Se näkyy asennettavan oletusarvoisesti ja on vieläpä oikeaa versiotakin, minulla (Leap 15.1) 1.20.0-lp151.2.3.

Mikä ohjeessa menee vikaan?

png:

--- Lainaus käyttäjältä: SuperOscar - 21.01.2020 - klo:19:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: png - 21.01.2020 - klo:16:38 ---Kiitos Raimo hauskasta ohjeesta!  ;D Mutta ei toimi minulla, enkä osaa soveltaakaan. Tuo ehkä toimii jossakin muussa distrossa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ohjeessa näy mitään kauheasti distrokohtaista olevan, paitsi että libqmi-utils on openSUSEssa libqmi-tools. Se näkyy asennettavan oletusarvoisesti ja on vieläpä oikeaa versiotakin, minulla (Leap 15.1) 1.20.0-lp151.2.3.

Mikä ohjeessa menee vikaan?
--- Lainaus päättyy ---

Kaikki!

raimo:
Yksi vaihtoehto on olla huoltoon yhteydessä. Telewell on Suomalainen yritys eli ihan kotimaan kieli kelpaa, osoite on.
Myynti / tekniset kysymykset
myynti@telewell.fi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta