openSUSE > Julkaisut ja factory

Miltä tuntuu opensuse leap 15.2?

<< < (2/2)

png:
Miten kannattaa päivittää versiosta 15.1 - > versioon 15.2. En haluaisi tehdä uutta puhdasta asennusta.
Vaikuttaa siltä, että päivitys on kuitenkin suht turvallista, kun ei ole mitään pahempia bugeja tänne foorumille raportoitu.

png:
https://doc.opensuse.org/documentation/leap/startup/html/book.opensuse.startup/cha-update-osuse.html#sec-update-zypper

Tuolla ohjeella varmaankin onnistuu päivitys uudempaan suseen.

RaijaR:
Minä olen tehnyt päivitykset "jospa sattuisi tuuraamaan" -menetelmällä, jota en kenellekään suosittele (vaikka tuurannut onkin).

1. ensin varakopio home-hakemistosta piilotiedostoineen ulkoiselle levyasemalle.
2. zypperissa repojen editointi 15.1 -> 15.2. Siis kaikki repot, joissa tuo versionumero on.
3. zypper dup --allow-vendor-change --auto-agree-with-licenses  --allow-downgrade

png:
Minulla on siis kahdessa koneessa opensuse. Nyt tänä aamuna asensin toiseen uuden leap 15.2 :sen.
Tein sen uutena puhtaana asennuksena, vaikka ajattelin ensin päivittää 15.1 - >15.2.

Jotakin hämärää aluksi tuossa susessa oli, mutta asentelin korjauspäivityksiä niin sitten oli jo parempi.

Kde plasma on siis työpöytäympäristönä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta