Kirjoittaja Aihe: Kwallet - lompakon valinta  (Luettu 5348 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Kwallet - lompakon valinta
« : 04.03.2007 - klo:17:45 »
Jos mulla on 2 lompakkoa, miten pystyn valitsemaan kumpaa lompsaa joku ohjelma käyttää?

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: Kwallet - lompakon valinta
« Vastaus #1 : 04.03.2007 - klo:21:50 »
Jos mulla on 2 lompakkoa, miten pystyn valitsemaan kumpaa lompsaa joku ohjelma käyttää?

Napsauta oikealla hiiren näppäimellä kwalletin kuvakkeen päällä ja valitse Lompakon asetukset
Automaattinen lompakon valinta -kohdassa valitse oletuslompakoksi haluamasi ja Eri lompakko paikallisille salasanoille

Näin olen sen itse ratkaissut. Huomaa että voit "raahata ja pudottaa" tietoja toisesta lompakosta toiseen.
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Kwallet - lompakon valinta
« Vastaus #2 : 04.03.2007 - klo:21:52 »
Joo ton löysin, mutta ei se ratkase mun ongelmaa. Jos haluan perustaa esim yhdelle softalle oman lompuukin, miten saan sen käyttämään sitä? :)

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Kwallet - lompakon valinta
« Vastaus #3 : 26.10.2010 - klo:14:31 »
Miten saan blokattua jonkun ohjelman pois lompakosta? En halua että joka kerta kun käynnistän työpöydän, lompakko hyppää kysymään salasanaa kun kone yhdistyy langattomaan verkkoon.

Poissa mrl586

  • Jäsen
  • Viestejä: 162
Vs: Kwallet - lompakon valinta
« Vastaus #4 : 27.10.2010 - klo:07:48 »
Miten saan blokattua jonkun ohjelman pois lompakosta? En halua että joka kerta kun käynnistän työpöydän, lompakko hyppää kysymään salasanaa kun kone yhdistyy langattomaan verkkoon.
Voit määritellä verkonhallintawidgetin asetuksista salasanoille tallennuspaikan:
- lompakko
- tekstitiedosto
- ei tallenneta

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Kwallet - lompakon valinta
« Vastaus #5 : 27.10.2010 - klo:22:16 »
Kiitos taas :)