Kirjoittaja Aihe: keriwalsh - 'piristää teidänkin foorumia'  (Luettu 2905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: keriwalsh - 'piristää teidänkin foorumia'
« Vastaus #1 : 07.01.2011 - klo:22:02 »
ja hommasi samalla eston kaikille samalta ip-alueelta yrittäville kerta heitolla.
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: keriwalsh - 'piristää teidänkin foorumia'
« Vastaus #2 : 07.01.2011 - klo:22:07 »
Nopea kaveri tuo keriwalsh :D Nostin minimiaikaa kahden samasta IP:stä lähetetyn viestin välillä kymmeneen sekuntiin. Jos noista riesa tulee, sitten täytyy kiristää spämmisuojausta. Kunhan tuo SMF 2.0 julkaistaan, päivitän siihen niin tule oletuspaketissa paremmat aseet roboja vastaan.

muoks: asensin tänne reCAPTCHA:n.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2011 - klo:22:35 kirjoittanut Owdy »

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: keriwalsh - 'piristää teidänkin foorumia'
« Vastaus #3 : 20.01.2011 - klo:08:41 »
Kokeillaans erilaista lähestymmistapaa. Jos botti/spämmeri ei osaa suomea, hän ei pysty rekisteröitymään tänne.

whiski

  • Vieras
Vs: keriwalsh - 'piristää teidänkin foorumia'
« Vastaus #4 : 20.01.2011 - klo:09:57 »
Olen itse törmännyt eräällä foorumilla tähän ongelmaan. No siellä on kyllä iankaikkisen vanha ohjelma, mutta se on toiminut tämän vuodenalkuun saakka OK! Nyt sinne tulee ihan sikana kirjautumisia. Joten olen joutunut käsitöihin, eli yhtään kirjoitusta pääse lähettämään, kuin ennen anna käsin oikeutta kirjoittaa. Tuossa on van se hankaluus kyseisellä softalla, että en edes näe, onko siellä joku järki-ihminen, vai kone joka noita lähettelee?