openSUSE > Julkaisut ja factory

Opensuse 10.3 alpha ongelma

<< < (2/2)

jmp:

--- Lainaus käyttäjältä: arijoutsi - 05.03.2007 - klo:10:01 ---Jotain kuraa on. Sax ei vie hommaa loppuun. Kopioin sitten rivi kerrallaan 10.2 "input device" rivit ja sitten lähti toimiin. Hiirestähän toi oli kiinni. Mikähän lienee muuttunut kun kone on kuitenkin sama.

--- Lainaus päättyy ---

;) no kysehän on alpha versiosta


--- Lainaus ---Sammuttamisessa oli myöskin ongelmia, mutta kunhan ehtii, niin täytyy tutustua paremmin noihin ongelmiin. Mulla on tuossa toinenkin kone, mihin yritin verkkoasennusta, mutta herjaili vain ettei löydä hakemistoa. Muutamasta eri paikasta yritin missä alpha versio oli jaossa. Onko kukaan onnistunut tuossa. Tuossa koneessa kun ei ole DVD asemaa, eikä tästä ykköskoneesta viitsis sitä repiä irti, niin toi verkkoasennus olis paikallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Factoryn hakemisto päivitetään muutamia kertoja viikossa, ja tämä saattaa aiheuttaa erilaisia mielenkiitoisia ongelmia.
Voit aina tehdä asennuksen käyttämällä ISO-tiedostoa. Jos käytössä on ulkoinen kiintolevyasema niin tuon ISOn liikuttaminen on varsin helppoa.

arijoutsi:
Sen siitä saa kun wanhaksi tulee. Olin kokonaan unohtanut että mulla on mäkki koneessa DVD asema :D. Täytyy laittaa se tuohon testikoneeseen kun tuo mäkki on käytössä niin harvoin. Onkos muuten tietoa tuleeko 10.3 version finaaliin KDE 4.

jmp:

--- Lainaus käyttäjältä: arijoutsi - 05.03.2007 - klo:11:32 ---Onkos muuten tietoa tuleeko 10.3 version finaaliin KDE 4.

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu ihan siitä miten tuon KDE4 kehitystyö etenee.

guest158:

--- Lainaus käyttäjältä: arijoutsi - 05.03.2007 - klo:11:32 --- Onkos muuten tietoa tuleeko 10.3 version finaaliin KDE 4.

--- Lainaus päättyy ---

Kerrotun mukaan on tulossa KDE4:n senhetkinen ennakkoversio beta tai rc vaihtoehtona KDE 3.5.6 tai 3.5.7:lle, mutt tulossa siis on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta