Kirjoittaja Aihe: Todella himmeä pikkuprobleemi  (Luettu 3774 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

erkka.hakkarainen@pp.inet

  • Vieras
Todella himmeä pikkuprobleemi
« : 11.12.2006 - klo:15:29 »
Noniin, tämä kuulostaa taatulla hassulle... mutta syystä että USB hiiren ja näytön (KVM kytkin :( ) kanssa oli asennusvaiheessa pahoja ongelmia, olen saanut aikaan sellaisen toiminnon KDE:ssä, että se haluaa aina avata Firefoxin kirjauduttaessa työpöydälle. Vielä hassumpaa on, että Gnomessa se haluaa avata firefoxiin TKK:n opiskelijalistan (!?!?! asennuspakettiin on varmaan jäänyt joku hassu kotisivuasetus...mielenkiintoista koska kyseessä on ihan tuore Novellin virallinen asennuspaketti)

Luultavasti olen sokkona drag&drop metodilla saanut Firefoxin pikakuvakkeen jonnekin, missä se ei pitäisi olla - vaan olisiko ideoita minne?

Taustatiedot:
- SLES 10, ihan uusi asennus

T: ErkkaH

erkka.hakkarainen@pp.inet

  • Vieras
Vs: Todella himmeä pikkuprobleemi
« Vastaus #1 : 11.12.2006 - klo:16:02 »
Noniin, löytyihän se - oli hieman eri paikassa kuin muistelin autostartin olevan, siis itse itselleni vastaten /root/autostart...

sitä en kyllä edelleenkään tiedä, miten moinen "pikakuvake" oli sinne ilmestynyt...

- ErkkaH

fsu

  • Vieras
Vs: Todella himmeä pikkuprobleemi
« Vastaus #2 : 11.12.2006 - klo:22:30 »
Noniin, löytyihän se - oli hieman eri paikassa kuin muistelin autostartin olevan, siis itse itselleni vastaten /root/autostart...

Saattaa kuulostaa typerältä kysymykseltä, mutta varmistan silti.. Ethän vaan käytä konetta root-tunnuksilla koko aikaa? Tämä ei nimittäin ole kovin suositeltavaa.

erkka.hakkarainen@pp.inet

  • Vieras
Vs: Todella himmeä pikkuprobleemi
« Vastaus #3 : 09.01.2007 - klo:15:23 »
Kone on palvelin, eli sitä ei käytännössä "operoida" ollenkaan...

T: ErkkaH