Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Turvallisuus ja laitteisto / Vs: Epsonin tulostimen asennus Leap 15
« Uusin viesti kirjoittanut harmie tänään kello 10:43 »
avaa komentorivi ja mene siihen hakemistoon jonne sen rpm-paketin olet ladannut.

Kun oleyt siellä hakemistossa niiin asenna se allaolevalla komennolla

Koodia: [Valitse]
sudo zypper install epson-inkjet-printer-escpr-1.6.41-1lsb3.2.x86_64.rpm
2
Turvallisuus ja laitteisto / Vs: Epsonin tulostimen asennus Leap 15
« Uusin viesti kirjoittanut minttu tänään kello 10:34 »
Se nyt on ihan se ja sama, minne RPM:t lataat, kunhan sitten asennat ne zypperillä (tai rpm:llä).

PS: Huomasithan, että siellä on pienellä ohje: ensin pitää asentaa paketti lsb.

Olen purkanut tiedoston Epsonin sivuilta, mutta sitä ei pystynyt asentamaan koska Yast ei löydä sitä.
3
Asennus ja käyttö / Vs: Oculus SDK to Linux, entäs opensuse ?
« Uusin viesti kirjoittanut harmie eilen kello 17:18 »
Minusta tuo johtuu siitä, että sinulla on paljon uudempi kääntäjä kun mille toi koodi on kirjoitettu. Eikö tosta ole olemassa yhtään tuoreempaa versiota? Tuohan linkin koodihan on vuodelta 2015. En usko, että yhtään sen paremmin kääntyy uudella ubuntullakaan.
4
Asennus ja käyttö / Vs: Oculus SDK to Linux, entäs opensuse ?
« Uusin viesti kirjoittanut jkaija eilen kello 17:16 »
Voin lähettää halukkaalle yrittäjälle kyseisen paketin, jos joku sais sen käännettyä opensuselle, paketin koko 55.3Mt.
5
Asennus ja käyttö / Oculus SDK to Linux, entäs opensuse ?
« Uusin viesti kirjoittanut jkaija eilen kello 17:03 »
Eli olen jo pidemmän aikaa yrittänyt saada kyseistä pakettia käännettyä opensuse eri versioilla,
kyseessä kuiteskin debianille(ubuntu) suunnattu paketti, jonka takia en saa muuta kuin virheilmoituksia aikaiseksi.
Enkä ole netistä löytänyt ohjeita kovasta yrityksestä huolimatta.

Tietääkseni olen saannut asennettua kaikki kääntämisen tarvitsemat *-dev paketit.

Onko ainoa mahdollisuus saada oculus toimimaan, asentamalla ubuntu?

kyseinen SDK löytyy -> https://developer.oculus.com/downloads/package/oculus-sdk-for-linux-signature/ https://developer.oculus.com/downloads/package/oculus-sdk-for-linux/

Koodia: [Valitse]
jkaija@Jussin-PoytaLinux:~/Lataukset/GIT/ovr_sdk_linux_0.5.0.1> make release
CFLAGS="-DLIBDIR=/usr/local/lib -DSHRDIR=/usr/local/share" CXXFLAGS="-DLIBDIR=/usr/local/lib -DSHRDIR=/usr/local/share" LDFLAGS="" make -C Samples/OculusWorldDemo/Projects/Linux -f OculusWorldDemo.mk
make[1]: Siirrytään hakemistoon ”/home/jkaija/Lataukset/GIT/ovr_sdk_linux_0.5.0.1/Samples/OculusWorldDemo/Projects/Linux”
mkdir -p ../../Obj/Linux/x86_64/Release/
g++ -c -DLIBDIR=/usr/local/lib -DSHRDIR=/usr/local/share  -DOVR_DLL_BUILD -Wall -Wextra -Werror -pipe -fPIC -msse2 -fno-strict-aliasing -fvisibility=hidden -std=c++11 -O2 -I../../../../LibOVR/Include -I../../../../LibOVRKernel/Src -o ../../Obj/Linux/x86_64/Release/OculusWorldDemo.o ../../OculusWorldDemo.cpp
../../OculusWorldDemo.cpp: In member function ‘virtual void OculusWorldDemoApp::OnIdle()’:
../../OculusWorldDemo.cpp:1111:46: error: implicitly-declared ‘OVR::Pose<float>& OVR::Pose<float>::operator=(const OVR::Pose<float>&)’ is deprecated [-Werror=deprecated-copy]
 1111 |     ThePlayer.HeadPose = trackState.HeadPose.ThePose;
      |                                              ^~~~~~~
In file included from ../../OculusWorldDemo.h:38,
                 from ../../OculusWorldDemo.cpp:25:
../../../../LibOVR/Include/Extras/OVR_Math.h:1686:5: note: because ‘OVR::Pose<float>’ has user-provided ‘OVR::Pose<T>::Pose(const OVR::Pose<T>&) [with T = float]’
 1686 |     Pose(const Pose& s)
      |     ^~~~
cc1plus: all warnings being treated as errors
make[1]: *** [OculusWorldDemo.mk:114: ../../Obj/Linux/x86_64/Release/OculusWorldDemo.o] Virhe 1
make[1]: Poistutaan hakemistosta ”/home/jkaija/Lataukset/GIT/ovr_sdk_linux_0.5.0.1/Samples/OculusWorldDemo/Projects/Linux”
make: *** [Makefile:19: release] Virhe 2
6
Asennus ja käyttö / Vs: KDE4 + Widgetit
« Uusin viesti kirjoittanut jkaija eilen kello 16:46 »
Kiitos hirveästi, ei tullut edes mieleeni, nyt on paneeli joka paikassa missä pitääkin olla. :)
7
Asennus ja käyttö / Vs: KDE4 + Widgetit
« Uusin viesti kirjoittanut SuperOscar eilen kello 14:54 »
Kyllä noita paneeleita saan aikaiseksi, mutta niitä ei saa pois päänäytöltä, tarvitsisi saada tolle toisellekkin näytölle ainakin yksi paneeli  :o

Kyllä sen pitäisi olla mahdollista. Luo ensin uusi paneeli (työpöydän kontekstivalikosta Lisää paneeli > Tyhjä paneeli), sitten uuden paneelin kontekstivalikosta Asetukset – Paneeli…, paina painiketta Näytön reuna ja vedä paneeli minkä tahansa ruudun mihin tahansa laitaan haluatkin.
8
Asennus ja käyttö / Vs: KDE4 + Widgetit
« Uusin viesti kirjoittanut jkaija eilen kello 14:03 »
Kyllä noita paneeleita saan aikaiseksi, mutta niitä ei saa pois päänäytöltä, tarvitsisi saada tolle toisellekkin näytölle ainakin yksi paneeli  :o
10
Asennus ja käyttö / Vs: KDE4 + Widgetit
« Uusin viesti kirjoittanut jkaija eilen kello 10:25 »
Jep, pakko oli tehdä puhdas asennus, tuli TAAS sössittyä levynvaihdon kanssa hdd->ssd. Joten järjestelmä ei käynnistynyt ollenkaa, samalla ton wintoosan käynnistys myös esty.

Ilmeisesti tässä plasma työpöydässä ei ole mahdollista saada muille kun ensisijaiselle näytölle alapalkkia, aina kun yritän lisätä toiselle monitorille alapalkin se ilmestyy tällä päänäytölle.
Pitäis varmaan kokeilla tuota gnomea, olisiko siitä jo minun käyttöön.

Olen tässä tumbleweedissä jo huomannut yhden huonnon puolen, ei voi asentaa vanhoja *lib* paketteja, tuo steam tarvitsisi yhden vanhan pakettiryhmän jotta saisi pari pelaamaani
windows peliä käyntiin.

Muuten ollut tyytyväinen, ei oo kaatuillut ja juminut.

Eipä noi näkymättömät widgetit kai hirveesti syö koneen resursseja joten annan niiden olla.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10